TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
30 września zakończył się cykl miniszkoleń „Kwadrans kancelaryjny” publikowany na portalu szkoleniowym Politechniki Wrocławskiej. Wraz z ostatnim odcinkiem udostępniono test końcowy i ankietę. Krótkie filmy i interaktywne zadania, nadal dostępne online, przybliżają zasady funkcjonowania systemu kancelaryjnego na Uczelni.
Do dnia 7 października w cyklu wzięły udział 373 osoby pracujące w różnych jednostkach organizacyjnych Politechniki Wrocławskiej, z czego 63 ukończyły wszystkie zadania i test końcowy. 55 osób, które dodatkowo wypełniły ankietę, otrzymało wirtualną odznakę.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom, a szczególnie gratulujemy zdobywcom odznaki. Zachęcamy pozostałych pracowników do zapoznania się z materiałami na portalu szkoleniowym – każdy odcinek cyklu to około 15 minut nauki.
Od 1 czerwca do naszego zespołu dołączyła nowa osoba - Koordynatorka Czynności Kancelaryjnych, której zadaniem jest wsparcie w zakresie właściwego obiegu dokumentacji w naszej Uczelni. Odpowiadać ona będzie za nadzór nad prawidłowym zakładaniem i prowadzeniem spraw oraz teczek spraw, w tym właściwym stosowaniem znaków spraw. Jej celem będzie usprawnienie procesów kancelaryjnych. Zachęcamy wszystkich do kontaktu z Panią Dominiką Rudkowską-Kołakowską.
W dniach 28 maja oraz 5 czerwca odbyły się szkolenia, dla osób zaangażowanych w aktualizację budżetu Wydziałów, oraz wybranych jednostek podległych Prorektorom, z obiegu dokumentów w systemie EZD dotyczących aktualizacji budżetu. W szkoleniach wzieło udział 65 osób.
W bieżącym roku przeprowadzony test będzie polegał na równoległym obiegu dokumentów budżetowych w dotychczasowy sposób, oraz z wykorzystaniam systemu EZD.
Mamy nadzieję, że kolejne lata pozwolą na przejście obiegu budżetu wszystkich jednostek, wyłącznie w sposób elektroniczny z wykorzystaniem systemu EZD.
Zgodnie z Zarządzeniem Wewnętrznym Rektora Politechniki Wrocławskiej nr [55/2025], z dniem 1 maja zostaje utworzone Biuro ds. Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
Nowa jednostka będzie odpowiedzialna za koordynację procesów digitalizacji dokumentów, wdrażanie nowoczesnych systemów zarządzania informacją oraz wsparcie administracyjne w zakresie obiegu dokumentów elektronicznych w systemie EZD. Celem Biura jest usprawnienie pracy administracyjnej Politechnik, zwiększenie efektywności procesów dokumentacyjnych oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami dotyczącymi archiwizacji i zarządzania danymi.