TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Przewodnik EZD

Aktualności

„Kwadrans kancelaryjny” - podsumowanie

30 września zakończył się cykl miniszkoleń „Kwadrans kancelaryjny” publikowany na portalu szkoleniowym Politechniki Wrocławskiej. Wraz z ostatnim odcinkiem udostępniono test końcowy i ankietę. Krótkie filmy i interaktywne zadania, nadal dostępne online, przybliżają zasady funkcjonowania systemu kancelaryjnego na Uczelni.

Do dnia 7 października w cyklu wzięły udział 373 osoby pracujące w różnych jednostkach organizacyjnych Politechniki Wrocławskiej, z czego 63 ukończyły wszystkie zadania i test końcowy. 55 osób, które dodatkowo wypełniły ankietę, otrzymało wirtualną odznakę.  

Dziękujemy wszystkim uczestnikom, a szczególnie gratulujemy zdobywcom odznaki. Zachęcamy pozostałych pracowników do zapoznania się z materiałami na portalu szkoleniowym – każdy odcinek cyklu to około 15 minut nauki.  

Koordynator Czynności Kancelaryjnych

Od 1 czerwca do naszego zespołu dołączyła nowa osoba - Koordynatorka Czynności Kancelaryjnych, której zadaniem jest wsparcie w zakresie właściwego obiegu dokumentacji w naszej Uczelni. Odpowiadać ona będzie za nadzór nad prawidłowym zakładaniem i prowadzeniem spraw oraz teczek spraw, w tym właściwym stosowaniem znaków spraw. Jej celem będzie usprawnienie procesów kancelaryjnych. Zachęcamy wszystkich do kontaktu z Panią Dominiką Rudkowską-Kołakowską.

Pierwsze testy obiegów - aktualizacja budżetu jednostek

W dniach 28 maja oraz 5 czerwca odbyły się szkolenia, dla osób zaangażowanych w aktualizację budżetu Wydziałów, oraz wybranych jednostek podległych Prorektorom, z obiegu dokumentów w systemie EZD dotyczących aktualizacji budżetu. W szkoleniach wzieło udział 65 osób. 

W bieżącym roku przeprowadzony test będzie polegał na równoległym obiegu dokumentów budżetowych w dotychczasowy sposób, oraz z wykorzystaniam systemu EZD.

Mamy nadzieję, że kolejne lata pozwolą na przejście obiegu budżetu wszystkich jednostek, wyłącznie w sposób elektroniczny z wykorzystaniem systemu EZD.

„Kwadrans kancelaryjny” - obieg dokumentów bez tajemnic

Zapraszamy do nowego cyklu filmów instruktażowych, które mają przypomnieć pracownikom Politechniki Wrocławskiej m.in. o obowiązujących procedurach dotyczących zarządzania dokumentacją, znakowania dokumentów i obiegu pism. Pierwszy odcinek cyklu będzie dostępny już 13 maja o godzinie 9. [Link do filmów](szkolenia.pwr.edu.pl).

Nowe Biuro ds. Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

Zgodnie z Zarządzeniem Wewnętrznym Rektora Politechniki Wrocławskiej nr [55/2025], z dniem 1 maja zostaje utworzone Biuro ds. Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.

Nowa jednostka będzie odpowiedzialna za koordynację procesów digitalizacji dokumentów, wdrażanie nowoczesnych systemów zarządzania informacją oraz wsparcie administracyjne w zakresie obiegu dokumentów elektronicznych w systemie EZD. Celem Biura jest usprawnienie pracy administracyjnej Politechnik, zwiększenie efektywności procesów dokumentacyjnych oraz zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami dotyczącymi archiwizacji i zarządzania danymi.

Wdrażamy system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

Politechnika Wrocławska © 2025